Tak, wszystkie pojazdy opublikowane na naszej stronie posiadają pełną historię serwisową.
Czy samochody Arval posiadają ekspertyzy rzeczoznawcy?
Tak, do każdego auta posiadamy ekspertyzę niezależnego rzeczoznawcy firmy SGS.
Czy istnieje możliwość finansowanie zakupu za pomocą kredytu lub leasingu?
Oferujemy atrakcyjne formy finansowania we współpracy z BNP Paribas. Zachęcamy do kontaktu z naszym doradcą Mariuszem Naumowicz telefonicznie pod numerem 518-013-747 lub mailowo: mariusz.naumowicz@bnpparibas.pl .
Czy auto ma aktualna polisę OC?
Każdy samochód posiada polisę OC ważną przez 30 dni od dnia zakupu. Istnieje możliwość zakupu pakietu ubezpieczenia OC/AC w towarzystwie ubezpieczeniowym Benefia.
Czy przebieg pojazdu jest autentyczny?
Tak, przebieg jest zapisywany na fakturze zakupowej i potwierdzony udokumentowanymi przeglądami oraz badaniami technicznymi.
Czy auto można sprawdzić w serwisie mechanicznym?
Tak, jest możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej lub w autoryzowanym serwisie adekwatnie do marki pojazdu.
Czy jest możliwa jazda testowa?
Tak, wszystkie nasze pojazdy udostępniamy do jazd testowych.
Czy trzeba umawiać się na oględziny samochodu?
Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty.
Czy można negocjować cenę?
Ceny nie podlegają negocjacji.
Czy oferujecie transport?
Tak, oferujemy usługę transportu na terenie całego kraju.
Gdzie można obejrzeć auto?
Wszystkie nasze pojazdy znajdują się w Centrum Sprzedaży Poleasingowej Arval w Krze Duże 30A, 96-325 Radziejowice.
W jakich godzinach można obejrzeć auto?
Centrum Sprzedaży Poleasingowej Arval jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w sobotę w godzinach 10:00-14:00.
Czy limity kilometrów są ruchome?
Limit kilometrów ustalany jest odgórnie. Dostępne limity to: 10 000 km,20 000 km,30 000 km.
Jaki jest wkład własny przy szkodzie?
Wkład własny przy szkodzie wynosi 1000 zł.
Czy klient wpłaca kaucję za samochód?
Kaucja nie jest wymagana. W indywidualnych przypadkach, w trakcie analizy kredytowej, bank może wymagać takiej opłaty. Maksymalna wysokość kaucji to kwota 3-miesięcznej raty.
W jaki sposób klient ma się kontaktować w sprawie wymiany opon lub szkody?
Na wymianę opon możesz umówić się w aplikacji My Arval Mobile. W przypadku szkody - należy ją zgłosić przez aplikację My Arval Mobile lub przez serwis internetowy: https://serwisarval.pl/claims-app/ .
Czy samochód zastępczy jest na pełny czas naprawy?
Tak, samochód zastępczy przysługuje przez pełny okres naprawy.
Czy samochód zastępczy jest tej samej klasy?
Samochód zastępczy jest tej samej klasy, bądź klasy niższej, w zależności od dostępności pojazdów.
Co w wypadku szkody całkowitej lub kradzieży?
W przypadku szkody całkowitej lub kradzieży klient otrzymuje samochód zastępczy na 30 dni. Po tym okresie proponujemy nowy kontrakt na nowe auto.
Jakie dokumenty są potrzebne do weryfikacji firmy?
Listę dokumentów potrzebnych do weryfikacji firmy znajdziesz podczas wypełniania wniosku. (Przejdź do wniosku)
W zależności od formy prowadzonej działalności, handlowiec może poprosić o dodatkowe dokumenty do weryfikacji.
Czy mogę wyjechać autem za granicę?
Tak, autem można wyjechać za granicę. Koniecznie sprawdź, czy nie potrzebujesz dodatkowych dokumentów wymaganych w innych krajach. W tym celu odwiedź nasz serwis informacyjny: http://abroad.serwisarval.pl/ .
Czy z samochodu może korzystać tylko jedna osoba?
Klient może udostępniać pojazd innej osobie pod warunkiem, że posiada ona ważne prawo jazdy oraz nie jest pod wpływem środków odurzających. Uwaga: Klient nie może czerpać korzyści finansowych z pojazdu (zakaz podnajmu auta).
Czy w trakcie trwania kontraktu można zmienić warunki(limit kilometrów)?
W trakcie trwania kontraktu można zmienić limit kilometrów. W tej sprawie należy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (bok@bokarval.pl).
Ile trwa proces weryfikacji oraz finalizacji?
Cały proces kwalifikacji trwa około 2 tygodni. Czas ten może ulec zmianie w zależności od formy prowadzonej działalności.
Czy mogę przerwać kontrakt? Na jakich warunkach?
Tak, można przerwać kontrakt. Wiąże się to z dodatkową opłatą za każdy dzień wcześniejszego zwrotu przed zakończeniem kontraktu. Wysokość opłaty jest określona w kontrakcie i wyliczana indywidualnie.
Jakie są konsekwencje przekroczenia limitu kilometrów?
W przypadku przekroczenia limitu kilometrów naliczana jest dopłata za każdy dodatkowy kilometr poza limitem. Wysokość opłaty jest określona w kontrakcie i wyliczana indywidualnie.
Jakie są konsekwencje wykonania naprawy blacharskiej lub mechanicznej na własny koszt?
Jeżeli naprawa nie została wykonana zgodnie z naszymi standardami, klient może zostać obciążony dodatkowymi opłatami związanymi z doprowadzeniem pojazdu do naszych standardów. Przykład: Jeżeli w samochodzie zostanie wymieniona część na część używaną, klient będzie musiał zapłacić za doprowadzenie auta do pierwotnego stanu.
Czy są kary za nieterminowe wykonanie przeglądów?
Jeżeli na skutek niewykonania przeglądu w terminie lub interwale przebiegu przewidzianym przez Producenta, Gwarant odmówi sfinansowania naprawy w ramach gwarancji pojazdu lub jeżeli ta gwarancja zostanie utracona, koszt zostanie przeniesiony na Użytkującego.
Co wpływa na cenę releasingu?
Na cenę releasingu wpływa:
- wiek pojazdu,
- wycena pojazdu przez dział samochodów używanych,
- limit kilometrów.
Jakie są warunki odkupu pojazdu po zakończonym kontrakcie?